La Isla... LatinoMan

                                                                                                       Hej!

                                                                                             Oj vilken helg....

Det började med att jag vaknade på lördag förmiddag och kände att, Yes äntligen har jag tid att ta tag i det ordnade kaoset i min nya lägenhet. Jag började så smått att plocka lite med all tvätt samtidigt som jag åt frukost...
Lingongrova med Lauantai på =)
Så ringer det i telefonen, min kära vän och föredetta granne Christian vill att vi ska dra ner till klättercentret och klättra lite, efter typ två sekunders tveksamhet så säger jag såklart ja.
Vi bestämmer att vi hittar på ngt efteråt också så jag plockar med lite kläder....
Vi börjar eftermiddagen med ett hårt klättringspass och hamnar därefter på ett café nere på sture såklart haha..
Efter ett par timmar där och lite dregglande över Charlotte Perelli´s ljudlösa uppträdande på cafeét´s tv så bestämmer vi att vi ska dra ut på krogen!

På väg till Tegelbruket... Väl där inser jag att jag inte har med mig mitt leg, så vi drar hem till mitt härliga och lite pitoreska Åkersberga =) för att hämta det. Efter mkt möda och stort besvär  hamnar vi på tegel eller iaf i kön som inte var en kö haha I dörren blir vi stoppade för att christian inte hade åldern inne, trodde vakten skämta men dom hade visst höjt till 22. Vad vet jag det stämde säkert!
Så jag ringer Helena hon skulle visst till viper, hmm halvkul men vad gör man inte vi var ju redan på väg kan ju in banga nu.
När vakten kollat leg och allt är som det ska, så frågar han om våra medlemskort.. Haha ofta man har ett för att gå till Viper jaja där kom vi inte in, Men Helena kommer med den briljanta idén att vi tar hennes kort och går in på det :P Väl hos vakten
R+C - Nu har vi hämtat medlemskortet får vi komma in nu?
V- Ja visst men det här är ett tjejkort så det blir svårt!!
R+C - Haha jaha ja men ha en trevlig kväll då...

Iaf så står vi där och motivation och vilja börjar tryta lite, kanske inte var en så bra idé att gå ut ikväll...
Men Christian tycker vi sticker in på La Isla tvärs över gatan, Stans härligaste salsa ställe... Där glider jag och Christian in som värsta LatinaLovers haha och det slutar efter en svettig och härlig kväll med mkt höft och lite känsla  på donken.... Ja sen bar det av hemåt till sängen och min tyvärr fortfarande kaosartade lägenheten... självklart fortfarande dock ett ordnat kaos ;)

Det var lördagen det...
Min söndag har bestått av att stå och dregla över en massa tjejer i täby C med Ante i telekiosken haha... det var allt från min helg. På återseendé!

Ciao
Rickie


Kommentarer
Postat av: Sara

stå och dreggla över tjejer i Täby. jösses vilken snuskgubbe du blivit.

2008-03-19 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0