Ja så var sommaren här en stund :D

Hej Alla glada idioter!

Och alla andra för den delen också :P

Nu har det varit helg igen, oj oj vilket väder vi hade då :D Helt underbart 25 grader både på lördagen och söndagen... Och det känns lite som att jag upprepar mig, jag gör ju nästan samma sak varje helg det går lite på rutin, men måste tillägga att det är den bästa rutinen i mitt liv just nu iaf :D

Fredagar softar man lördagar åker man enduro tills man nästan svimmar, söndagar softar man tills man ska göra slut på all energi genom att spela fotboll, sen kommer vardagen då ska man jobba och tjäna pengar... Så här ska det hålla på ett tag framöver och jag klagar inte det minsta...

Idag har jag haft en alldeles förträffligt bra dag på jobbet för övrigt, Jag har varit på Scandinavian Steel hela dagen och umgåts med trevliga Mia vi har varit runt hela stan och hämtat konst för nästan en miljon till deras kontor... spännande att köra så dyra saker kan jag ju säga haha

Men helgen var bra, ångrar att jag inte tog en sväng förbi Tomas som var på china kjejsaren :P Han sa att det var "trevligt" där haha

Jaja idag blev det kanske inte så innehållsrikt men men man har sådana dagar också =)

Ciao
Rickie

P.s Någon som känner Sandia Thege om ni gör det så håll med om att det är en trevlig tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0