Sommar och Sol

Hej!

Nu är det söndag.. Så vad hände egentligen förra veckan?

Förra veckan blev det en hel del jobb, men den kröntes väldigt bra med ett säljmöte där det såldes för 25000kr  på torsdagen! Jippi cashen rullar in =)

Sen kom då den här "underbara" Påskhelgen... Det senaste året eller två åren så har jag inte riktigt fått in den här sköna och gemytliga stämningen vid högtider, vet inte vad det beror på men kan känna att det är lite trist.. =( Iaf så på fredagen så var jag på bromma flygplats och träffade Sara. Det var helt underbart kul att träffa henne, Hon är så himla mysigt trevlig... Jag vet inte borde kanske gift mig med henne? Men hon är som alla andra umebor som jag känner (Anti-Sthlm) Det ska vara götet eller ngt annat (o)poetiskt, Nu ger jag mig ut på hal is också eftersom jag egentlligen inte vet ngt av det jag kommer säga... Men med (o)poetiskt menar jag att hur många vackra sånger finns det inte om sthlm hur många är det inte som skriver om sthlm jo typ alla bra!! :P Vad har götet........... Hm ja just det (Håkan Hellström) Haha vilket skämt hur bra e killen egentligen han ser ju ut som Kalle på trettiotalet flummig och lite bortkommen haha Ja iaf efter en snabbvisit där så bar det av till Sergel för att träffa nästa Sara, Vi såg Juno och helt ärligt... Inte den bästa film jag sett, den hade gått hem en lördagkväll hemma med flickvännen´. Om man haft ngn vill säga =) inte på bio! Men Sara var trevlig och en väldigt söt tjej ;)

Lördag var en ganska ensam dag till att börja med iaf!
Pappa ringde och sa att han mådde dåligt så det blev inget påskfirande där inte =(  Så där satt jag och Leo lite halvensamma, Men jag skulle ju hjälpa en kompis att flytta det gick bra tog typ 3 timmar... Ja just det sen krockade jag min bil också det var lite trist haha men tur att den är försäkrad.!
Sen skulle jag ut till ante, men somnade på mitt vardagsrumsgolv med Leo i knät hahaha måste ha varit trött skulle ju bara gosa lite! Iaf när jag vaknade till liv så drog jag ut till Ljusterö och umgicks med min extrafamilj, ja det är så jag ser dom det är mina bröder hela bunten och sen Pappa micke hehe skön lirare det där... :P
Lördagskvällen avslutades med ett samtal men en av dom vackraste kvinner jag känner måste jag nog ändå påstå... Nu blev ni nyfikna va? No names :) Men namnet det går man nästan igång på helt otroligt bra namn, Jag kan ju säga att min dotter kommer heta det om jag får nån haha...

Ja nu siiter jag här... Vaknade vid åtta snåret med solen i ögonen hehe hur skönt som helst så länge man blundade så kändes det som sommar (sommar, sommar och sol havet och...) Ja ni vet resten, jag vill så jävligt gärna att våren kommer nu. det var inte det här jag ville ha kallt och snöblask fy fan..... Ursäkta språket Men det är ju äckligt...

Ja ja på återseendé! Sommar & Sol

Ciao
Rickie


Kommentarer
Postat av: Linda

Hörrdu! jävligt hal is om jag får säga det. Björn Gustavsson, jag säger bara det. har ni någon som kan motsvara honom på något sätt?
NEJ

2008-03-27 @ 21:37:40
URL: http://www.indala.blogg.se
Postat av: Rickie

Även om han är bra så var inte bättre än när han var i sthlm så, ja den här staden är magisk den tar fram det bästa ur oss alla!!!! :D Puss på re

2008-04-01 @ 22:20:43
URL: http://rickieekdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0