Ny Blogg!!!

Hej alla glada läsare! =)

Nu har jag gjort ngt som jag aldrig trodde jag skulle göra... Skaffat en blogg haha
Iaf så beror det på en god vän, Som dom flesta av mina vänner vet så svänger det en hel del i mitt liv från dag till dag, och den här vännen tyckte det var svårt att hänga med i svängarna och tyckte att jag skulle skaffa en. Sagt och gjort! :P

Så vad skriver man i en blogg?

Jag har iaf skaffat nytt jobb på svenska säkra hem och trivs som fisken i vattnet efter två månader vid rodret.
Sen har jag haft ett och samma mobil nummer i snart två månader.. skönt va? Jag ber om ursäkt för alla olika nummer som jag delar ut men jag ska bättra mig!

Ja det var iaf mitt första inlägg...
Jag hoppas att ni kommer ha en njutningfull läsning framöver, jag hoppas också att mina vänner kommer läsa den här bloggen med stort intresse! =)

Nu får ni ha det alldeles underbart i vårregnet... :P

Ciao
Rickie

Kommentarer
Postat av: Linda

finally! jag tycker din kompis verkar vara en himla bra vän, det är lite svårt att hänga med i svängarna i ditt liv, men vi gillar ju dig ändå.
Jag tror det här blir fantastiskt. love!

2008-03-13 @ 21:24:29
URL: http://www.indala.blogg.se
Postat av: Jennii

Vad kuligt nu kan vi läsa varandras bloggar =D
Weii

2008-03-17 @ 21:21:15
URL: http://whaeva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0