SJUK!!!

Hej!

Idag är jag sjuk, och tack o lov för det... Ni anar inte hur mkt jag verkligen behövde den här tvätt-tiden idag :P
Men shit vad det är tråkigt att tvätta... haha
Först ska man samla ihop allt sen ska man frakta skiten flera meter till tvättstugan.... bla bla, ja dom flesta vet hur det går till, men det värsta är när man tror att man är klar, nej då ska man vika allt och stoppa in det i garderoben!!!  :(

Som dom flesta vet har jag ingen tjej som springer omkring här och tjatar på mig att det ska in i garderoben (lite trist faktiskt) så sist jag tvättade blev det inte riktigt så, men idag ska jag vara duktig :P

Dom senaste veckorna har jag känt mig fruktansvärt givmild och snäll för jag har verkligen hjälpt folk från alla möjliga hörn och varje gång ngn ska ha hjälp inverkar det på en tvätt-dag, måste bli bättre på att säga nej!
Nu skriver jag bara en massa skit...
Funderar starkt på att sticka ut och hitta en jättestor "sten" (Maria & Ankan) och klättra lite, alternativt krypa in under för att jag är så trött på när det inte finns ngn som helst ordning på saker och ting, t.ex på mittt nuvarande jobb som jag som sagt redan sagt upp mig från (oj vilken ord-röra det blev) Dom kan inte ens tanka upp firmabilen så man kan ta sig till jobbet, HERREGUD säger jag bara... förvänta sig att jag ska göra det nej nu får det fan vara nog!!!! Ngn som förstår mig så lämna gärna en kommentar då ;)
Nej nu ska jag springa till tvättstugan igen, blir ju svettig =O

Ciao
Rickie

Kommentarer
Postat av: Linda

nja, om man vill vara med i unf å åka på ett grymt läger då ska du absolut åka dit, det blir skitbra!

2008-04-11 @ 21:01:54
URL: http://www.indala.blogg.se
Postat av: Limda

ehehehe kram på dig

2008-04-21 @ 21:46:30
URL: http://limdas.blogg.se
Postat av: Chassi

Det har visst hänt en hel del i ditt liv hör jag :O
Här händer det inte mkt, pluggar och står i och längtar till sommarlovet (som jag ska jobba mig igenom :S)
Hur är allt annars då? Något kul att berätta ? :P

2008-04-29 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0