LIVET LEKER

Tja!

Ja nu är allt toppen igen, tror jag var nere på botten och vände ett tag haha...
Men vi tar nya tag och fångar dagen! :P

kl är 06:30 och jag sitter och väntar på att Tobbe V Ska komma hit så att vi kan rulla in till stan och jobba lite... :D

Det är lustigt hur allt kan gå från botten till toppen... Jag tror att det beror på vilka människor man omger sig med... Jag har en stor bunt med härliga kompisar, visst kan jag räkna mina bästa vänner på 5 fingrar, men resten är också ett jäla gött gäng :D

Idag är det torsdag och solen skiner som bara den, känns som att det är bara på mig faktiskt.. :P Man får tydligen vara så ego och tycka det..

Oj vad mkt skit jag skriver ni som läser får skylla er själva haha

Ciao
Rickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0