Då var debuten avklarad =)

Hej!

Vilken underbar helg jag har haft :P

Fredagen börjar med att bara göra ingenting och komma i säng i hyffsad tid...
Vaknar upp lördag morgon med solen i ögonen ojoj vilken härlig känsla... :D

Gick väl upp strax efter åtta snåret eller innan faktiskt :P Och gjorde havregrynsgröt med rårörda lingon och (lite) socker för ovanligehetensskull :) det var smaskens.
Därefter bar det ut till ön (Ljusterö) med farsan och syrran som sov över hos mig... Sen åkte jag och väckte grabbarna grus Örjan och Matte "gubbarna" som skulle hjälpa mig med debuten ;) Debuten på lugnets motorcrossbana alltså hehe
Där var vi iaf i 5 timmar och Kristin var också med, HELVETE om man får säga så vad roligt det var, Det var roligt både i spåret och på banan men tusen ggr jobbigare i skogen, Det är som skilda världar det går inte att jämföra... Det gick iaf bra och inga ben brutna, men sjukligt trött jag var efteråt, helt slutkörd.. somna ju nästan bakom ratten =)

Sen blev det kväller... Och jag gick och la mig i hyffsad tid igen.. För på söndagmorgonen var det bara att pallra sig upp för att jobba lite extra :/

Jag startade morgonen med att snooza mig nästan hela vägen fram till en försovning hehe
Men upp kom jag och det bar i väg med en bra och säker hastighet... (bäst att skriva så ifall chefen läser ;)...)
Väl framme började jag lasta ur hojen som skulle tvättas så där stod jag i solen och tvättade helt okej faktiskt.. sen några timmars ganska så soft jobb... :P

Sen hem och fixa och trixa för att på kvällen dra ut till ön och spela fotboll med grabbarna... och det gör ju att jag nu sitter här i skrivande stund skitig och lerig och väntar på att falukorven ska tina så att jag kan få ngn lunchlåda imorgon och en hyffsat sen middag för den delen  :P
Sen bär det av raka vägen in i duschen...

Ciao
Rickie

By the way jag tror jag är kär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0