Ännu en dag på jobbet!

Hej!

Ja nu har man jobbat lite till då, ganska kul är det... Även om jobbet tyvärr sällan är ngn stor glädjemätare i vardagen :P

Jag måste bara få tillägga att Robbie Williams är en av världens bästa liveartister, killen har ett lugn och en scennärvaro som få kan mäta sig med... Sen vet vi ju att killen har bra självförtroende och jag tror det är det som sticker lite i mångas ögon, men vad vet jag det är bara vad jag tror. Ingen kan ta ifrån honom hans röst heller den ät otroligt bra och skön att lyssna till :P
Jaja nog om honom! :D

Idag var en bra dag, fick allt som skulle görast  gjort och så, sen strulade en kollega och sånt är aldrig roligt men det är snart sommar så jag skiter i att berätta varför inget roligt att berätta om det tråkiga!

Något som är roligt det är att komma hem och träffa sin alldeles egna hund när man varit borta en hel dag, Det är äkta kärlek man känner sig så älskad så världen räcker inte till och den kärleken är vilkorslös och härlig... Husse är allt tydligen. Man får bra självförtroende och självkänsla iaf.. :P
Nu har jag svamlat tillräckligt, snart ska jag över till johan och spela gitarr vi ska öva in några låtar som vi förhoppningsvis ska spela på krogen på ljusterö i sommar :D

Det var allt från mig ha en bra dag

Ciao
Rickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0