Vilken sommarkväll det blev!!!

Hej alla glada!

Idag har jag haft en alldeles magisk afton, känns som en bra början på den här sommaren...

Efter jobbet så åkte jag som av en slump (lite förbestämt) ut till Ljusterö och tänkte äta middag med Sofie, det slutade med att Andreas och Michaela och lilla alfons (hunden) kom förbi också till en början sen sladdade Emma dit också ... Och det var jag som skulle laga maten :D
Jag ställde mig i köket och började laga mat till 4 pers det var trevligt jag bjöd på kycklingsoppa som verkade gillas av alla som åt =)
Som av en händelse så var det faktiskt Miriam som lärde mig att göra den soppan... (Tackar vi för)

Det var iaf hur trevligt som helst, där satt vi på sofies balkong i eftermiddagssolen och smaskade i oss soppa. Efter maten så spelade jag lite gitarr det var kul... Tyckte iaf  jag =)
Sen gick jag och andreas på en lite längre promenad med hundarna, så skönt att få promenare och snacka lite med sin bästa vän oj vad jag har saknat det... När vi kom hem tänkte man att ja nu är väl ändå toppen nådd nu är det bara att glida ner i en soffa och jäsa lite.. Nej då hade sofie dukat upp kladdkaka som jag och andreas smaskade i oss "smaskens"
Nej jäsning fick bli i bilen på väg hem för det var det som hände när jag ätit upp kändes som att jag var riktigt nöjd och skulle bege mig hemåt... Ja och nu sitter jag här.. =)

Det är så skönt att ha sånna vänner för man känner inte den här saknaden av att behöva någon vid sin sida när man kommer hem,
man kommer hem ganska nöjd och det gör att jag kan slappna av och inte känna ngn press... Ibland blir jag nästan desperat... nej nu känns det bra nu kan jag gå runt och känna mig lite småkär som jag faktiskt är utan att längta ihjäl mig
och det gör ju att saker och ting eller möten som man kännt att man skulle behöva genomföra kanske inte är lika viktigt längre man kan skjuta det åt sidan.. vilket innebär att den tjej som står och knackar på dörren till mitt hjärta får kämpa lite för nu är jag tillfreds med mig själv och livet haha... Oj vad långt det blir det här då!

Det var nog allt för mig..

Tack mina underbara vänner för en alldeles otroligt bra kväll

Ciao
Rickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0