Umeå

Hej!

Nu har jag äntligen anlänt till umeå (tväråbäck) eller jag har varit här ett par dagar nu när jag skriver det här, men desto bättre för då har jag lite att skriva om... =)

Jag började min resa hit i fredags och det var ett ruskigt dåligt väder med en massa regn, så lagom utanför gävle så får jag vattenplaning och kanar av vägen och in dom här vajerräckena som finns mellan körbanorna och det var det läskigaste som jag varit med om, kände mig så maktlös... Men efter ett däckbyte och lite plåtskador senare så var vi igång igen...
Väl uppe så blev det stor middag med familjen Bingebo. De var hur trevligt som helst, det blev älgstek till middag. (mmm vad gott)

Sen bar det av in till Umeå för att möta upp Sara, Linda och Jonas :P Det var så otroligt bra och skönt att få träffa dom jag har verkligen saknat dom :) Vi skulle ut på ett ställe som heter TC det var ingen höjdarkväll egentligen jag var trött och lite skärrad efter avkörning och 7timmars bilkörande så jag var inte så sugen, det var trevligt men inte mkt mer.

Sen blev det iaf lördag och jag gick upp 07:00 för att ta mig ut till stärkesmark (ni får goggla alla konstiga orter haha)
för att hjälpa Umeå scenteknik med att rodda ljud och ljus till musikfesten.. det var roligt och lite tungt!

Sen när vi var klara ungefär 12:05 och allt skulle börja 12:00 så blev det en hel del slappande hela dagen förutom allt regn som skulle dirigeras om från scentaket så det inte föll in. ( tro mig det regnade en del) ;)
Sen blev det kväller och det blev lite mer drag på musiken så det var bara att rocka loss med en jävla massa buggande... det var sjukt roligt! Samma sak varje år haha.

Idag söndag så har jag mest legat på soffan förutom en stund mitt på dagen då jag var med ute på vedhögen och jobbade lite.. :P
Annars har vi fikat en del och bakat kladdkaka =).
Det var nog allt för den här gången, det händer en del i veckan som jag kommer skriva om bl.a fotbollsträningar och matcher samt en del trial åkande och en del om mitt egna välbefinnande ;) så håll till godo haha

Ciao
Rickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0