Snart på väg hem!

Hej!

Nu har det gått ytterligare några dagar på den här Ume vistelsen, =) det blir bara bättre och bättre för varje dag som går... Familjen Engströms är helt underbara det är verkligen mitt andra hem det här, älskar dom allihopa!

Så hur har det då gått med mitt välbefinnande? Jo det ska jag tala om!
Jag kan ju bara tala om att jag var ute och red här om dagen på Lady en helt underbart lugn häst, och det känns ju tryggt med tanke på att man ska sitta på henne och få henne att göra som jag vill.
Jag kan ju meddela att det var x antal år sedan som jag satt på en fullstor häst haha och med mina mått mätt så är det en bit ner till marken haha

Det var iaf en trevlig ridtur och allt slutade väl.

Jag har också varit och tittat på när Tim spelade fotbollsmatch mot UIK (umeå) det var väl inte så himla roligt med tanke på att ume var väldigt mkt bättre. Jag lärde mig iaf lite om mig själv och det är att jag troligtvis aldrig blir tränare för det är så fruktansvärt att sitta på sidan och inte kunna göra ngnting. :/

Sen så här dagen innan jag ska åka hem så hittar jag mina klättersaker som jag trodde att jag hade glömt i sthlm (suck) jag som hade tänkt klättra hela veckan, ja ja det får bli när jag kommer hem!

Idag bjöd vi över Kicki och Manne på middag innan vi skulle ner på avslutningen på Cafeét. Det var en trevlig middag där jag stod för maten det blev väl milt sagt en succé haha eller inte men det låter vi vara osagt. ;)

Efter maten gled vi iaf ner till cafeét och skulle lyssna på när Anna och hennes kompis uppträdde med gitarr och sång. Hon har en speciell röst den där Anna men skön är den iaf...
Det var trevligt att träffa Kicki igen det är inte varje dag, Manne också för den delen men det verkar bli mer av den varan i framtiden det lutar åt att han flyttar ner till sthlm i höst :)

Nu sitter jag här in på småtimmarna och kompisarna börjar sina i msn listan... Anledningen till att jag sitter här är att jag vill vara trött imorgon då jag ska åka dag-bussen hem jag föredrar att åka natt men med min exceptionella framförhållning så han det bli fullbokat så jag får åka på dagen... :( Det vill till att man är trött då för att kunna sova. haha

Jag tror inte att jag har glömt ngt... eller jo! :D Jonas var här Lindas pojkvän haha och vi tänkte slå några bollar med driven så vi gick ner till hästhagen för dät finns inget att träffa... Väl där upptäcker vi att det är lite väl högt med gräs så vi får lov att pegga upp i hästskit hahaha det var sjukt kul iaf... natti natti och på återseendé ;)

Ciao
Rickie




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha. vilken underbar sumering :)

2008-08-16 @ 21:40:27
URL: http://indala.blogg.se/
Postat av: natty

hallå baby :) jag kommer och myser med dig och hunden!

2008-08-21 @ 12:06:47
URL: http://buffas.blogg.se/
Postat av: Sandia Thege

uppdatera ditt liv vännen!!

2008-12-15 @ 16:05:26
URL: http://sandiathege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0