Helg

Hej!

Så vad gjorde jag egentligen i helgen, jag hade nog den bästa helgen på länge måste jag säga!
Måste ju meddela alla glada att jag bytt jobb (igen) och att jag snart får nytt nr (igen) hahaha ingen större nyhet för den insatte...

Fredagen minns jag inte mkt av. Helt ärligt tror jag inte det hände så mkt heller faktiskt... :(

Lördag var jobbar dag, jag gick upp vid 08:00 och käkade frukost m.m Sen drog jag över till Ante för att skaka liv i honom, det var en angenäm uppgift :)
Efter det drog vi på jakt efter en vajer för vill skulle såga ner några träd på tomten hos ante ganska så nära deras hus :P Tillslut hittade vi en vajer...
Men lagom till att jag sågat mig igenom halva trädet och då vi behövde vajen som bäst gick den av haha lite skitnödiga blev vi allt :D
Men ett otroligt snitt räddade den dagen räddade förmodligen våra liv (ifall den hade hamnat på huset hade pappa micke dödat oss) Eller mitt för jag höll i sågen, Sen pajade sågen så den fick vi laga och ante fick ta sin såg med sveriges slöaste kedja och börja kapa, skulle tippa på 20 min per bit för den killen... Jaja nog sagt om det

Sen bar det av till Nolsjö och köra lite Enduro, Så jävla roligt... Det är liksom 40hästar paketerade i en  :P
Sen lite sliten och trött efter allt sågande och körande så bar det av ner till Laggars och där skulle vi spela lite fotboll, det är så kul och jobbigt.
Jag kan säga att träningsvärken gjorde sig påmind dagen efter i HELA kroppen :P

Sen blev det måndag... och där spolar vi......Måndag kväll :P
Då kom en väldigt söt och trevlig tös hem till mig och skulle titta på film, Hur mysigt som helst hon räddade nog min blogg också haha... Jag har inte varit så sugen på att skriva här på ett tag..

Ja det var nog allt från mig.. På återseendé

Ciao
Rickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0