LIVET SUGER BRA HÅRT IBLAND!!!!

Hej

Först vill jag bara säga att min helg var underbar, det var längesen jag kände mig så ledig som jag gjorde i helgen...
Hade ingen Enduro träning och inget jobb alls så jag slappade väldigt mycket.
Och lördagens och söndagens väder var ju helt otroligt bra :D Solade och var med Leo och några vänner hela dagen och krönte hela söndagen med fotboll på kvällen.. =)

Sen kom ju då måndagen och jag ångrade fotbollen lite haha kände mig som om jag klivit ur graven istället för sängen när jag gick upp, planen är så hård att man får ont i ryggen... Jag funderade häromdagen när det skulle släppa för snart måste ju ryggen och musklerna ha vant sig hehe... Jag var på bra humör för jag visste att det skulle komma in pengar och jag skulle få lite ordning på ekonomin som har varit väldigt stram då jag inte fått ngn lön på snart två månader nu, (aningen blåst)
Kom det några pengar tror ni....NEJ klart det inte gjorde och klumpen i magen blev bara större och större, vet ju att hyran ska betalas bilen måste betalas och skulder som jag drog på mig för att överleva förra månaden... Har utgifter på närmare 20000kr Jippi...

Med tanke på att man har en innestående lön från nuvarande jobbet första månaden så fick jag bara ut 8dagar i lön och hoppades att förra firman skulle betala så att man kunde gå runt, nej fan heller så det blev till att låna 3000 till av brorsan... Jag vet inte hur jag överlever men personlig konkurs tror jag att det heter och där var jag för längesen... :( så har du en slant att låna mig så att jag kan betala av det andra (20000kr) så lämna ett stort hjärtligt avtryck i mina kommentarer.. :P

Så när man inte ens har råd att handla nudlar på willys då känns livet bra tungt, fan alkisarna har mer pengar än vad jag har haha... Tragikomik tror jag är ett bra ord.

Jag blev iaf bjuden på en mycket trevlig middag igår av två mycket trevlig tjejkompisar sofie och sofie(lollo) Det blev tacos och efter det satt vi och spelade gitarr tills klockan blev 12 sen var det hem och sova och upp och jobba... vid halv 6! Det är iaf skönt att man har många bra vänner som på något jävla vänster håller humöret uppe... Tackar framförallt Andreas för att jag får spöa honom i Fifa 3ggr i rad... Ja ni ser mitt liv är ett stort kaos med mycket glädje och en blåst idiot vid namn Rickie som tror gott om alla och får tyvärr sota för det nu... Och ja jag vet att det finns dom som har det värre, men alla har sina problem och för mig är dom stora för andra kanske dom är små.. Men så är livet.. :P

Ni får ha det så jävla bra...

Ciao
Rickie

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh älskade vän. Du har så rätt, det som är problem för dig är problem, ingen annan mäter dina problem än du själv. Du vet att jag alltid finns här om du behöver pepp. Kärlek till dig. you know i love you.

2008-06-01 @ 01:39:16
URL: http://www.indala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0