Jaha Back in town

Vilket i stora drag betyder att jag ska snart ska flytta och jag tar upp mitt bloggande som har legat lite på is.. Och varför gör jag då det? Jo för att jag måste få skriva av mig lite skuldkänslor, ilska, kärlek och lite lite hat.. hehe

Eftersom jag inte är ngn hatisk person och tror gott om dom flesta så blir det nog sparsamt med det, hatet alltså...

Hej!

Jag ska snart flytta närmare bestämt den 1:a augusti och det bär av tillbaka till älskade bromma.
 Visst alla mina vänner bor långt bort utav helvete men jag trivs väldigt bra i bromma men byter Mariehäll mot natursköna Abrahamsberg hehe visserligen är typ hela bromma naturskönt =)

Så vad har hänt den senaste månaden... Jag har hunnit bli kär, sårad och arg hehe

Kär tänker jag inte säga i vem men du vet vem du är och sårad av samma person kan inte förstå hur en person kan vända så tvärt från ena dagen till den andra helt otroligt.. konstigt nog har jag gått vidare relativt lätt, fråga mig inte hur men jag antar att allt handlar om att acceptera =)

Och arg för att jag fortfarande inte har fått in mina pengar som en viss person är skyldig mig vilket medför att den/dom som ställt upp och lånat ut pengar till mig för att jag ska överleva denna kris blir lidande, vilket är förjävligt!!!!

Jag har också hunnit skada mig i axeln och blivit frisk igen så förra helgen blev det lite Enduro åkande :P och det gick verkligen superbra helt otroligt kul var det iaf! =)

Jag trivs bättre och bättre på jobbet får mer och mer ansvar för varje vecka som går och har snart en välförtjänt semester i augusti. ;)

Då bär det av till Umeå för stärkesmarks Musikfest (Längtar) och till alla underbara människor som bor där och som jag håller högt.

Ni som fortfarande läser det här måste tycka att det är lite trist för jag skriver inte så mkt roligt haha... Leo mår bara bra (hunden) Och jag mår bra om ni undrade alltså!!! =D

Jag måste också få tilllägga att jag saknar min Mamma Leena otroligt mkt just nu vilket medför en viss känslomässig bergochdalbana...
Ska jag vara helt ärlig blev jag nog mest ledsen när det inte blev ngt mellan mig och den här tjejen för jag kände att hon alltid var ett bra stöd eftersom hon kände min mamma väldigt bra och att hon förstod mig...

Jo föresten ha det så jävligt underbart så ses vi

Ciao
Rickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0