Helg!

Hej!

Som ni märkt så har jag inte skrivit på ett tag, men jag känner väl att jag skriver om jag känner för det eller har ngt att skriva om. Jag är inte en sån som skriver typ -hej nu ska jag gå och duscha hej svejs..... -hej nu har jag duschat och ska ta ett glas mjölk... ja ni fattar :)

Förra veckan blev det iaf en hel del jobb till ingen större nytta :( Så på torsdagen sa jag upp mig och går tillbaka till mitt gamla jobb som saneringstekniker, nu jublar alla som satte pengar på att jag skulle byta jobb snart igen haha
Sista halvåret har varit lite turbulent jag har försökt hitta mig själv och vad jag vill hålla på med, just nu vill jag bara ha stadga och lugn och ro så jag kan koncentrera mig på det njnutningsfulla här i livet, vänner, klättring, enduro och en massa annat förhoppningsvis lite kärlek också :P
Den väntar nog runt hörnet ska ni se jag är iaf hoppfull....

Nu helgen har det varit fullt upp, i fredags blev jag sjuk (förkyld) och det var väl ingen hit, men jag åkte iaf ut till ljusterö och satt på cafét med några vänner och hade ganska trevligt... Sen på lördag morgon ja då var det dags att ge sig ut i skogen och bli lite skitig och ganska svettig haha det var enduro dags... ut och leka med de vuxnas leksaker haha det var fruktansvärt roligt och jobbigt, sen blev jag bjuden på en sagolik pyttipanna lunch, det märks när gamla människor lagar mat det märks att dom stått i det där j-vla köket förut haha gott som sjutton var det iaf.

Sen blev man väldigt seg men jag tog iaf en promenad ner till torget med Leo (hunden) och där träffade jag frisörskan haha så jag fick mig en omgång så nu ser man ok ut i håret igen haha, sen träffade jag ankan och Maria... Toppen tänkte jag dom kan jag uttnytja, jag behövde nämligen ngn som kunde ta emot mig om jag skulle falla för nu skulle jag ut och klättra lite, som om det inte räckte med träning, det var ju så otroligt fint väder så man får passa på.
Det var iaf hur kul som helst, speciellt med två underbara kompisar som ankan och maria faktiskt kan vara när dom lägger den sidan till ;)

Sen bar det iaf hemmåt till berga och min lilla lgh :P Jag satte mig i min läshörna och väntade ut Maria för hon skulle titta förbi innan hon skulle hem till lidingö!

Hon dök in där strax efter 21 och vi satt och snackade skit i ett par timmar helt underbart, sen somnade jag som en liten hundvalp på kudden (SKÖNT)

Sen kom söndagen, SKITDAG... om ngn skulle fråga vad jag gjort skulle jag svara vet ej! Förutom att jag lärt känna en väldigt trevlig och söt tjej lite bättre via sms haha kan ju uppfattas som opersonligt, men vafan vad ska man göra när man bor i en bil!

Det var allt från mig just nu, och klaga inte på punkter och sånt skit för jag är faktiskt trött,,,

Ciao
RIckie

Kommentarer
Postat av: Anne

"Det var iaf hur kul som helst, speciellt med två underbara kompisar som ankan och maria faktiskt kan vara när dom lägger den sidan till"
Den sidan till får jag nog börja använda lite mer tror jag...hehe Pussar min vän

2008-04-07 @ 19:12:47
URL: http://ankri.blogg.se
Postat av: Rickie

haha jag skämtade bara sötnos.. :P gillar er hehe

2008-04-07 @ 19:56:54
URL: http://rickieekdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0